Tuesday, April 21, 2009

direct translation

nothing beat human touch



YOUR GUARDIAN ANGEL lyrics
By the red jumsuit apparatus

When I see your smile,Tears run down my faceI can't replace.And now that I'm strong I have figured out,How this world turns cold and it breaks through my soul.And I know I'll find deep inside me,I can be the one.

I will never let you fall.I'll stand up for you forever.I'll be there for you through it all.Even if saving you sends me to Heaven.

It's okay. It's okay. It's okay.And seasons are changing,And waves are crashing,And stars are falling all for us.Days grow longer and nights grow shorter,I can show you I'll be the one.

I will never let you fall.I'll stand up for you forever.I'll be there for you through it all.Even if saving you sends me to Heaven.

'Cause you're my, you're my, myMy true love, my whole heart.Please don't throw that away.'Cause I'm here for you.Please don't walk away and,Please tell me you'll stay.Stay.

Use me as you willPull my strings just for a thrillAnd I know I'll be okay,Though my skies are turning grayI will never let you fallI'll stand up for you foreverI'll be there for you through it all,Even if saving you sends me to Heaven

translate to BAHASA MALAYSIA

Ketika saya melihat anda tersenyum, Roll down air mata saya hadapi. Saya tidak dapat diganti. Dan sekarang saya kuat, saya telah berpola out, Bagaimana dunia ini berubah menjadi dingin dan istirahat saya melalui jiwa. Dan saya tahu saya akan menemukan Saya me, Saya dapat menjadi satu.

Aku tidak akan membiarkan anda jatuh. (membiarkan anda jatuh.) Aku akan berdiri dengan Anda selamanya. Saya akan ada untuk Anda melalui semua itu. (melalui semuanya.) Bahkan jika Anda menyimpan me mengirim ke langit.

It's oke, It's oke, Ini point-ay-ay-ay-ay

Musim yang berubah, Dan gelombang yang sungguh-sungguh, Dan bintang-bintang jatuh untuk kita semua. Hari tumbuh lagi dan tumbuh malam singkat, Saya dapat menunjukkan saya akan menjadi satu.

Aku tidak akan membiarkan anda jatuh. (membiarkan anda jatuh.) Aku akan berdiri dengan Anda selamanya. Saya akan ada untuk Anda melalui semua itu. (melalui semuanya.) Bahkan jika Anda menyimpan me mengirim ke langit.

'Alasan Anda saya, Anda saya, saya-eyey, Saya cinta sejati, saya seluruh jantung. Jangan di ingat. 'Alasan saya di sini ... untuk anda! Harap tidak berjalan kaki dan, Tolong beritahu saya akan tinggal Anda ... di sini!

Whoa-hii-hii-hii-hii-hii! Tinggal! Whoa-oh!

Gunakan sebagai Anda akan me! Tarik saya string hanya untuk bor! Dan saya tahu saya akan oke, Walaupun saya langit akan kembali abu-abu! (abu-abu! abu-abu!)

Aku tidak akan membiarkan anda jatuh! Aku akan berdiri dengan Anda selamanya! Saya akan ada untuk Anda melalui itu semua, Bahkan jika Anda menyimpan mengirimkan saya ke langit! (terus sampai fades out)



No comments: