Thursday, May 13, 2010

Freekikkiki friday

Semalam tak datang sekolah sebab tidur lepas bangun.hhihi.semalam dapat addmaths paper yang monthly test ,so dapat hari ni la kpd yang tak datang semalam kan? (boyan) emm

syahirah : semalam ade ape2 menarik tak
bie: paper addmath april
syahirah: aku punye kat mane
bie: ha teka la dulu markah
syahirah: 1?ke 2? takkan 3 ?? pandai nye aku kalau 3 :O
bie: hahh teka ,tekaa
syahirah: tapi aku kadang2 pandai jugak.3 kot??
bie: nah amik la paper kau ni
syahirah:mak oiiii terer gilaa aku :D
bie: hahahha gempak gile kau teka.betullah 3 haha
syahirah: 3 per berape ni weh
bie: 30

syahirah tu aku la kan.tablemate aku kiri kanan depan belakang fullmarkss.haha mane pegi law of attraction huhh? esok mid year exam,first paper,addmath paper 2. SOS-no preparation-nothing in brain-none of my bussiness :@

1 comment:

Anonymous said...

aha?