Wednesday, May 19, 2010

Happy Birthday Nida

Happy birthday nida. tak dapat wish kat die :( die bukan nak call :P habis tu celah macam mane pulak aku nak call die kan,bengong. bukan nak bawak phone.duhhhh.. :P aku ni sepatutnye bestfriend die kan? yeke? tapi nida tak peduli langsung dah kat aku,yela. die happy sangat kat semesta skrg.hmmm..hahaha..hadoi sape lah aku ni pade die kan? sedihnye hahahah..tak prnah lagi bagi hadiah kat die...eh pernah.cermin mickey mouth(? mcm mane ejaa?) 5 hengget beli kat supermaket.dan banyak lagi sebenarnyaahhh :O dah itu yang die nak.tah ape2 je budak tuh,takde taste.hahaha(nasib baik die nak bende tu haha) hmm padahal birthday aku die buat macam2,dengan cake ape segala bagai.cake besar2 makan 2 orang je. :D
semoga birthday nida haru biru tanpa alyaa. kahkahkahakahagagaggaagaa

No comments: